Dan je prekratak za sve što ste planirali, a maštate o pet minuta samo za sebe? Odlažete odlazak u banku i žurite kako biste stigli do filijale prije kraja radnog vremena? Umorni ste od usklađivanja obaveza i traženja parkinga? Potrebna vam je samo informacija, a red na blagajni djeluje beskonačno? Dok platite sve račune, već je prošla čitava vječnost…

Možete da odahnete – sa Erste mBanking aplikacijom nosite banku u džepu koja radi za vas kada god želite i, uz to, štedi vaš novac! Pogledajte kako možete upravljati finansijama i štedjeti vrijeme i novac uz pomoć pametnog telefona.

Pristupite svojim računima kad god to poželite

Potrebna vam je informacija o stanju na računu, prilivima i odlivima, interesuje vas kako ste koristili platnu karticu, želite da provjerite koliko je još preostalo do konačne otplate kredita, provjerili biste trenutno stanje na štednom računu?

Bilo da samo leškarite u udobnosti svoga doma, pravite pauzu od filmskog maratona na Netflix-u, čekate da se svi prijatelji okupe na video pozivu ili radite i istovremeno upijate zrake sunca na vašem balkonu, informacije o svim računima su vam na dohvat ruke. Sve što vam je potrebno jeste pristup internetu na vašem pametnom telefonu i Erste mBanking aplikacija.

Plaćanje nikada nije bilo jednostavnije i brže

Koliko ste posljednji put utrošili vremena da platite račune u banci ili pošti, pogotovo u pretprazničnoj atmosferi? Nema potrebe da skraćujete vrijeme za omiljene porodične ili individualne aktivnosti – Erste mBanking usluga omogućava sve tipove plaćanja u zemlji i inostranstvu. Za plaćanje redovnih mjesečnih obaveza odaberite Novi nalog ili, još brže, “stari” nalog u Pregledu plaćanja ili Uzorcima i odabirom opcije “Kopiraj u novi nalog” lako kreirajte novo plaćanje. Samo dva “tapa” na ekranu, provjeri i potvrdi, i nalog je poslat na realizaciju. Provizije u domaćem platnom prometu su niže i do 50% u odnosu na provizije na šalteru!

Mislili ste da kamera telefona služi samo za fotografisanje? Probajte inovativnu opciju Slikaj i plati, i platite mjesečni račun za električnu energiju, telefon, vodu, komunalije ili bilo koju drugu obavezu dok trepnete. Dovoljno je da usmjerite kameru telefona na barkod, QR kod ili pojedinačne stavke na računu, aplikacija će učitati potrebne podatke i kreirati nalog. Vaše je da potvrdite plaćanje, a kamera je već slobodna za “hvatanje” trenutaka koje želite da sačuvate od zaborava. I to nije sve – ukoliko ste napravili zanimljivu fotografiju, možete je postaviti kao pozadinu ili sliku profila na vašoj Erste mBanking aplikaciji.

Ukoliko volite da ispitujete sve mogućnosti nove usluge, isprobajte kako funkcionišu: ugovaranje trajnih naloga, naloga direktnih zaduženja, eUplatnica ili ugovaranje aktivne štednje.

 


Sigurnost je na prvom mjestu – mToken i Display kartica

Ako već koristite Erste NetBanking, znate čemu služi Display kartica. Unosom korisničkog imena i jednokratne lozinke možete se prijaviti i u mBanking aplikaciju. Želite jednostavnije rješenje za prijavu na servis, bez Display kartice? Pomoću Display kartice ili kodovima dobijenim u filijali, aktivirajte mToken – funkcionalnost mBanking aplikacije za brz i siguran pristup i potvrdu vašeg identiteta. mToken je digitalna alternativa za Display karticu i potpuno je besplatan! mToken možete koristiti za prijavu i potpisivanje naloga u mBankingu i Erste NetBankingu i vezuje se isključivo za mobilni telefon na kom je aktiviran. Za potpun komfor, za prijavu na mBanking možete koristiti i otisak prsta, ukoliko Vaš uređaj podržava ovu opciju.

Da biste usluge Banke koristili komforno ali i bezbjedno, važan aspekt o kom smo vodili računa jeste ispunjavanje strogih sigurnosnih standarda. Prilikom korišćenja Erste mBanking usluge, veoma je bitno da i vi obratite pažnju na sljedeće:

  • Zaštitite mobilni telefon šifrom za pristup. Ukoliko aktivirate opciju prijave pomoću otiska prsta, svaki otisak sačuvan u vašem uređaju može se koristiti za prijavu na Erste mBanking, zato nemojte aktivirati ovu opciju ako su u vašem uređaju sačuvani i otisci druge osobe;
  • Izbjegavajte čuvanje svih korisničkih podataka na istom mjestu;
  • Lozinka za Display karticu i mPIN imaju 4 numerička znaka, veoma je bitno da ne budu lako prepoznatljivi ili jednostavni (izbjegavajte: “1234”, “0000”, datum rođenja i sl), a nemojte ih zapisivati niti saopštavati drugima;
  • Pogrešno unešena lozinka ili mPIN tri puta uzastopno blokiraće Erste Display karticu ili mToken kojim pokušavate prijavu;
  • Ukoliko sumnjate da neko posjeduje vaše podatke ili da ima pristup vašem računu, odmah blokirajte svoj nalog tako što ćete na prijavnoj stranici Erste mBanking ili Netbanking usluge odabrati opciju Blokada i popuniti neophodne podatke na ekranu. Vaš nalog za pristup svim uslugama elektronskog bankarstva (mBanking i NetBanking) biće trenutno blokiran. Za deblokadu usluge neophodno je da se lično obratite u filijalu Banke.
  • Ne odgovarajte na e-mail u kojem se od vas traže korisnički podaci. Banka od vas nikada neće tražiti ove podatke! Ukoliko primite takav e-mail, odmah obavijestite Kontakt centar Erste banke na broj 020 440 440, 19991 ili na e-mail adresu ebank@erstebank.me.

mBanking je koristan čak i ako nemate ugovorenu uslugu

Čak iako nemate aktiviranu uslugu mobilnog bankarstva, savjetujemo vam da preuzmete aplikaciju, jer na javnom ekranu aplikacije možete dobiti uvid u brojne korisne informacije.

Pomoću navigatora pronađite najbliži bankomat ili filijalu Erste banke. Takođe možete pronaći prodajna mjesta sa Erste povoljnostima i popustima koje smo ugovorili sa velikim brojem partnera. U besplatnom dijelu aplikacije pogledajte kursnu listu ili iskoristite kalkulatore za konverziju valuta ili pripremu plana štednje.

Zakoračite u svijet Erste mobilnog bankarstva                                        

Erste mBanking aplikaciju možete preuzeti besplatno sa:                                                    

Ukoliko imate sugestije, ideje ili želite da nam prenesete utiske o aplikaciji, pišite nam na ebank@erstebank.me.

Autor:

Tim elektronskog bankarstva Erste Banke