Select Page

Dan je prekratak za sve što ste planirali, maštate o pet minuta samo za sebe? Odlažete odlazak u banku i žurite kako biste stigli do filijale prije kraja radnog vremena? Umorni ste od usklađivanja obaveza, gužve i traženja parkinga? Potrebna vam je samo informacija, a red na blagajni djeluje beskonačno? Dok platite sve račune, već vam je istekla pauza…

Možete da odahnete – sa Erste mBanking aplikacijom nosite banku u džepu koja radi za vas kada god želite, i uz to štedi vaš novac! Pogledajte kako možete upravljati finansijama, štedjeti vrijeme i novac – uz pomoć pametnog telefona.

Pristupite svojim računima u pokretu     

Potrebna vam je informacija o stanju na računu, prilivima i odlivima; interesuje vas kako ste koristili kreditnu karticu; želite da provjerite koliko je još preostalo do konačne otplate kredita; provjerili biste trenutno stanje na štednom računu?

Bilo da uživate u udobnosti kućne atmosfere, u trenucima s prijateljima u omiljenom kafeu ili ste u trci da završite neodložne poslovne obaveze, informacije o svim računima su vam na dohvat ruke. Sve što vam je potrebno jeste pristup internetu na vašem pametnom telefonu i Erste mBanking aplikacija.

Plaćanje nikada nije bilo jednostavnije i brže

Koliko ste posljednji put utrošili vremena da platite račune u banci ili pošti, pogotovo u pretprazničnoj atmosferi? Nema potrebe da skraćujete vrijeme za šetnju sa porodicom ili za omiljene aktivnosti – Erste mBanking usluga omogućava sve tipove plaćanja u zemlji i inostranstvu. Za plaćanje redovnih mjesečnih obaveza odaberite Novi nalog, ili još brže, “stari” nalog u Pregledu plaćanja ili Uzorcima i odabirom opcije “Kopiraj u novi nalog” lako kreirajte novo plaćanje. Samo dva “tapa” na ekranu – provjeri i potvrdi, i nalog je poslat na realizaciju. Provizije u domaćem platnom prometu su niže i do 50% u odnosu na provizije na šalteru!

Mislili ste da kamera telefona služi samo za fotografisanje? Probajte inovativnu opciju Slikaj i plati, i platite mjesečni račun za električnu energiju,  telefon, vodu, komunalije ili bilo koju drugu obavezu dok trepnete. Dovoljno je da usmjerite kameru telefona na barkod, QR kod ili pojedinačne stavke na računu, aplikacija će učitati potrebne podatke i kreirati nalog. Vaše je da potvrdite plaćanje, a kamera je već slobodna za “hvatanje” pejzaža . Ali to nije sve, ukoliko ste napravili zanimljivu fotografiju, možete je  postavite u vašu Erste mBanking aplikaciju kao pozadinu ili sliku profila.

Ukoliko volite da ispitujete sve mogućnosti nove usluge, isprobajte kako funkcionišu: ugovaranje trajnih naloga, naloga direktnih zaduženja, eUplatnica, ugovaranje aktivne štednje.

slikaj i plati mBanking

Sigurnost je na prvom mjestu – mToken i Display kartica

Ako već koristite Erste NetBanking, znate čemu služi  Display kartica. Unosom korisničkog imena i jednokratne lozinke možete se prijaviti i u mBanking aplikaciju. Želite jednostavnije rješenje za prijavu na servis, bez Display kartice? Pomoću Display kartice ili kodovima dobijenim u filijali, aktivirajte mToken – funkcionalnost mBanking aplikacije za brz i siguran pristup i potvrdu vašeg identiteta . mToken je digitalna alternativa za Display karticu i potpuno je besplatan! mToken možete koristiti za prijavu i potpisivanje naloga u mBankingu i Erste NetBankingu i vezuje se isključivo za mobilni telefon na kom je aktiviran.

Da biste usluge Banke koristili komforno ali i bezbjedno, važan aspekt o kom smo vodili računa jeste ispunjavanje strogih sigurnosnih standarda. Prilikom korišćenja Erste mBanking usluge, veoma je bitno da i vi obratite pažnju na sljedeće:

  • Zaštitite mobilni telefon šifrom za pristup;
  • Izbjegavajte čuvanje svih korisničkih podataka na istom mjestu;
  • Lozinka za Display karticu i mPIN imaju 4 numerička znaka, veoma je bitno da ne budu lako prepoznatljivi ili jednostavni (izbjegavajte: “1234”, “0000”,… datum rođenja), a nemojte ih zapisivati niti saopštavati drugima;
  • Pogrešno unešena lozinka ili mPIN tri puta uzastopno blokiraće Erste Display karticu ili mToken kojim pokušavate prijavu;
  • Ukoliko sumnjate da neko posjeduje vaše podatke ili da ima pristup vašem računu, odmah blokirajte svoj nalog tako što ćete na prijavnoj stranici Erste mBanking ili Netbanking usluge odabrati opciju Blokada i popuniti neophodne podatke na ekranu. Vaš nalog za pristup svim uslugama elektronskog bankarstva (mBanking i NetBanking) biće trenutno blokiran. Za deblokadu usluge neophodno je da se lično obratite u filijalu Banke.
  • Ne odgovarajte na e-mail u kojem se od vas traže korisnički podaci. Banka od vas nikada neće tražiti ove podatke! Ukoliko primite takav e-mail, odmah obavijestite Kontakt centar Erste banke na broj 020 440 440, 19991 ili na e-mail adresu ebank@erstebank.me.

mBanking jeste koristan, čak i ako nemate ugovorenu uslugu

Čak iako nemate aktiviranu uslugu mobilnog bankarstva, savjetujemo vam da preuzmete aplikaciju jer na javnom ekranu aplikacije možete dobiti uvid u brojne korisne informacije.

Pomoću navigatora pronađite najbliži bankomat ili filijalu Erste banke. Takođe možete pronaći prodajna mjesta sa Erste povoljnostima i popustima koje smo ugovorili sa velikim brojem partnera. U besplatnom dijelu aplikacije pogledajte kursnu listu, ili iskoristite kalkulatore za konverziju valuta ili pripremu plana štednje.

Zakoračite u svijet Erste mobilnog bankarstva

Erste mBanking aplikaciju možete preuzeti besplatno sa:

Ukoliko imate sugestije, ideje ili želite da nam prenesete utiske o aplikaciji, pišite nam na ebank@erstebank.me.  

 

Autor:

Tim elektronskog bankarstva Erste Banke

Povezani članci:

Podijeli članak

Sviđa ti se članak? Podijeli ga sa prijateljima!